07 شهریور 1402
123

فرماندار کلاله گفت: در هفته دولت در این شهرستان 634 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

افتتاح و کلنگ‌زنی 634 پروژه در هفته دولت در کلاله

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۶۳۴ پروژه در شهرستان کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۰۶ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال عمرانی و ۵۲۸ پروژه با اعتبار یک هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال اقتصادی است که اجرای آنها برای ۶۰۶ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

فرماندار کلاله افزود: از مجموع این پروژه‌ها، ۵۲۸ پروژه‌ اقتصادی و ۸۷ پروژه عمرانی قابل بهره‌برداری است و علاوه بر آن عملیات اجرایی ۱۹ پروژه عمرانی هم در این ایام آغاز شد.

شیبک با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تعداد و ۱۶۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال کلاله در مقایسه با سال گذشته، گفت: طرح‌های آبرسانی، آسفالت راه روستایی، فضای آموزشی چهار کلاسه روستای «کسر پیشکمر»، مسکن روستایی، واحد تولیدی باطری خودرو و شرکت خشکبار به بهره‌برداری و همچنین ساخت ساختمان اداری شرکت گاز شهر فراغی و سالن روباز آمفی تئاتر شهرداری کلاله در این هفته آغاز شد.

وی اضافه کرد: تمام همت دولت بر این است که پروژه‌های نیمه تمام با سرعت به بهره‌برداری برسد و در استان گلستان نیز اولویت مدیریت استان، توجه به رفع تنش آبی و توسعه اقتصادی در استان است.

فرماندار کلاله بیان کرد: نگاه ما بر این است بتوانیم در حوزه گردشگری به شرایط مناسبی دست پیدا کنیم و معتقدیم گردشگری به عنوان یک صنعت ارزشمند می‌تواند مردم شهرستان را به درآمد پایدار برساند.

شیبک گفت: تمامی کارکنان  دستگاه‌ها در شهرستان کلاله، خدمت شبانه‌روزی را در دستور کار دارند و همت بر این است که با خدمت خالصانه به مردم عزیز، شاهد اتفاقات مثبت در سطح شهرستان باشیم.

پایان پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir